Dana Desa (Peng gampong), pu jeut untuk tablo tanoh? untuk tajaweub pertanyaan nyo agak susah, seubab hana aturan khusus yang ato teuntang...

Peng Gampong, Pu Jeut Blo Tanoh?



Dana Desa (Peng gampong), pu jeut untuk tablo tanoh? untuk tajaweub pertanyaan nyo agak susah, seubab hana aturan khusus yang ato teuntang pengadaan tanoh di gampong, untuk jaweub masalah nyo yang pah sit bak mentri desa ta tanyong.

Lapangan Bola Kaki Gampong Seuleumbah
Dalam forum dan diskusi keuchik di gampong Setanggor, Lombok Tengah Menteri Desa, Pembangunan Daerah Tertinggal, dan Transmigrasi Eko Putro Sandjojo kaleuh geutanyong le pak keuchik peukara nyan, bahkan geupeugah le pak keuchik that brat peunteng blo tanoh, kareuna kiban taneuk peugot bangunan menyo hana tanoh pat tapeudong.

"Kita mau nomor satu itu infrastruktur dulu seperti air bersih, PAUD, MCK, bangun infrastruktur yang ada pemberdayaan ekonomi seperti membangun jalan dan pasar. Kenapa melarang beli tanah masalahnya banyak," nyan ban geujaweub le pak Eko di lokasi, Hameh (25/7/2019).

Pak Eko geupeugah na saboh gampong yang hana lahan tapi meuhase meurumpok laba kareuna ureueng gampong nyan na inovasi

"Mereka cuma membersihkan kebun sawit punya Sinar Mas lalu mereka mencincang pelepah pohon sawit yang berjatuhan difermentasi menjadikannya kompos. Tahun lalu mereka produksi 3000 kompos dan berhasil mempekerjakan 500 orang. Padahal dia nggak punya tanah tergantung kreativitas masing-masing," kheun pak Eko.

Teuma menyo taneuk peugot lapangan bola kiban pak menyo hana tanoh? 

"jika ingin membangun sarana olahraga seperti lapangan bola, kepala desa bisa bekerja sama dengan empunya lahan untuk membuat lapangan futsal yang hasil untungnya bisa dibagi dua" nyan ban jawaban pak Eko

Teuma meunyo hana ureung tem peu sewa, tanoh di gampong pih hana, aneuk muda kadikarat iyu blo lapangan, kiban cara nyan pak?

"Nggak punya tanah sama sekali beli meja pingpong. Atau beli papan catur di kedai kopi bikin liga catur nanti ada penonton dan itu ekonomi berkembang, yang penting kreatif," geutamah le pak Eko, yang keu tanyo hanleuh hahahahaha.

"Bisa dibangun dari dana desa. Kalau dana desa miliaran nanti cuma beli tanah aja. Beli tanah masih belum bisa dari dana desa. Ini dibikin untuk menghindari kecurigaan juga," nyan kesimpulan pak Eko, teutap hanjeut titek.


Long   : Nyan kaleuh neubaca/neudeungo pernyataan dari pak mentri? mantong rencana nak blo tanoh?

Pakwa  : Teuma awak drokeuh na lago barosa kablo tanoh ngon peng gampong ipeugah le si wan?

Long : Ooooo nyan tanoh tambak pakwa, blo bak moto dam untuk tambak jalan

Pakwa : Teh aturan hanjeut blo tanoh?

Long : hai saknyo kaleuh geupeugah le pak mentri hanjeut blo, nyo link jih menyo han neupateh

Pakwa : Teuma tuto mentri nyan nyo aturan? bek kajak peubangai long tuha, aturan nyan beu mutuleh, hanjeut peugot aturan ngon abah, na yang meutuleh aturan hanjeut blo tanoh?

Long : Sang na pakwa, tapi bek neutanyong bak long, aci neu search ju bak google, inan na mandum, menyo hana beurarti tuwo dituleh 😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓 




0 komentar: